سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهداشت دندان لمینت چگونه باید انجام شود تا عمر بیشتری کند

لمینت متحرک دندان لابراتورای یا دندانسازی دندان چیست کدام بخریم

    نظر

مهمترین نکته در مورد لمینت دندان زیبایی و سفیدی دندان است. پوشش های سفید  لمینت با توجه به شکل هر دندان ساخته می شوند، پس تفاوت خاصی با دندان های طبیعی انسان ندارند و تشخیص آن ها از نزدیک دشوار است. در کل در لمینت اسنپ اسمایب یک  روکش  متحرکی است که در آزمایشگاه از پلیمرهای غیر سمی یا لثه های دندانی با توجه به شکل و قالب هر دندان با فناوری خاصی ساخته می شود. لمینت های متحرک که در بازار و با قیمت های بسیار متفاوتی به فروش می رسد به صورت آماده و پیش ساخته در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و میتوانید استفاده کنید.


 

 

لمینت متحرک لابراتورای یا دندانسازی دندان چیست

 

 

 

لمینت متحرک لابراتورای یا دندانسازی دندان چیست:

 

برای  اسنپ اسمایل دندانپزشکی، باید به دندانپزشک خود مراجعه بفرمایید. پس از معاینه، دندانپزشک به شما می گوید که آیا دندان های شما برای استفاده از این نوع لمینت مناسب هستند یا خیر. از نظر دندانپزشک، اگر استفاده از این محصول برای شما مناسب باشد، رنگ روکش را انتخاب کرده و مراحل قالب گیری را طی می کنید. قالب گیری نیاز به دقت و ظرافت متخصص لمینت دارد و پس از انجام این کار، قالب به آزمایشگاه ارسال می شود.ساخت و آماده سازی این محصول  حدود یک ماه زمان می برد البته اگر اقدام به خرید لمینت متحرک دندان کرده اید و قصد دارید در خانه قالب گیری مکینید میشود گفت چند ساعت وقتتان را خواهد گرفت. اما لمینت لابراتواری برای بررسی سایز و راحتی، دندانپزشک آن را روی دندان های بیمار پس از آماده شدن  برای شما امتحان می کند. یکی از نکات منفی که باعث ناراحتی کاربران این محصول می شود این است که هنگام غذا خوردن باعث ایجاد مشکل می شود. امکان گرفتن مایعات با این نوع لمینت وجود دارد. اما هنگام خوردن غذای جامد باید از دندان جدا شود. اگرچه این نوع لمینت زیبا  هست ، اما میتواند باعث پلاک دندانی شود پس حتما بهداشت را رعایت نمایید

 

 

 

 

 

تفاوت کامپوزیت دندان متحرک و لمینت دائمی چیست:

 

لمینت دائمی دندانی پوسته خیلی نازکی هستند که از مواد سرامیکی یا کامپوزیت ساخته شده اند که به طور اختصاصی برای بیمار در آزمایشگاه ساخته شده و توسط دندانپزشک بر روی هر دندان قرار می گیرد. Snapsmile پلاکی است که به طور موقت برای بیماران در لابراتوار دندانپزشکییا خانه ساخته می شود. .لمینت به طور دائمی روی دندان باقی می ماند و بسته به استحکام آن معمولا بیست سال دوام می آورد. البته این میزان دوام بستگی به رعایت نکات مراقبتی دارد، اما اسنپ اسمایل فقط  دو سال یا شاید سه سال سال دوام می آورد.لمینت متحرک  مصنوعی بودن آن کاملا مشهود است، اما لمینت ها به دقت در هر یونیت دندان قرار می گیرند و ظاهری زیباتر و طبیعی به دندان ها می دهند.از اسنپ اسمایل باعث میشود دندان کمی حجیم‌تر به نظر می‌رسند، اما لمینت دندان اینطور نیست و برای داشتن ظاهری زیباتر دارد.

 

 

 

 

 

 

خلاصه مطلب :

 

این محصول مانند لمینت‌های دائمی دندان، لمینت نامیده می‌شوند، زیرا کارش پوشاندن عیوب دندان و زیبایی ظاهری دندان‌ها است و قابلیت حرکت آن‌ها به این معناست که روکش دائمی نیستند و می‌توان آن‌ها را از روی دندان جدا نمایید  و در کل مثل دندان مصنوعی میماند . در واقع باید آن را فقط زمانی قرا بدهید که می خواهید به یک مکان مهمی میروید یا جلسه مهم بروید و هنگام غذا خوردن یا خوابیدن آن را بیرون بیاورید چون برای این کار ساخته نشده است و حتما اگر از نوع خانگی تهیه میکنید فیلم های اموزشی را مشاهده نمایید چون دیده شده برخی افراد این محصول را سفارش میدهند و قالب گیری را درست انجام نمیدهد و به فروشگاه مورد نظر فحش میدهند که محصول شما تقلبی بوده است.